en mörk måndag.

Usch vilken tråkig måndag det är idag. Började att mörkna redan vid halv tre, inte okej! Nu är klockan kvart över fyra och det är kolsvart där ute. Hur dystert som helst! Kan det inte börja snöa eller något annat roligt istället för att det bara ska vara mörkt? För att fortsätta klaga så har jag en jäkla huvudvärk också som pricken över i. Whoop whoop! Man ska ju dock inte klaga, speciellt inte så mycket som jag gör för det blir ju inte bättre för att man klagar men ibland så.... Träning ikväll för att göra det lite ljusare! Såg lite saker på tv som jag ska testa faktiskt. Inte för att jag är lika bra som proffs- och landslagsspelare men man kan ju försöka =) Det gäller att man får en bra dag som kant idag vill säga. Ibland är det hur tråkigt som helst att vara kant i mitt lag! Ska försöka uppdatera ikväll eller imorgon kanske om hur det gick men mina små saker jag ska testa på. =) Håll tummarna i alla fall för lyckas jag kan det blir riktigt snyggt. Hoppas på mycket spel ikväll!

Nu ska jag fundera på vad jag ska göra med min kyckling till middag. Mamma och pappa ska äta köttgryta så jag ska göra något med lite kyckling vi har i kylen, blir nog att steka den i små bitar och sen någon potatis i ugnen och sås till =) mums....


 Presentkalendern idag 7e december: Strepsils med jordgubbssmak. Perfa till halsen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0