Det bara öser ner

Haha ser på "so you think you can dance" var precis en tjej som är en burleskdansare(stavas det så?). Det var det roligaste jag sett eller nja egentligen var det inte så roligt men det var lite sjukt varför hon skulle anta att hon skulle gå vidare med en strippdans? Men man ska ju försöka så varför inte haha! Kul att hon vågade att göra det i alla fall. Rätt många som ser på det.

För övrigt så bara det öser ner snö utanför mitt fönster! Tror att det snart ligger en decimeter snö vilket är helt galet men det var väl på tiden. Ska det vara kallt ute kan det lika bra vara snö också! Så tycker jag =). Fick btw strömavbrott på jobbet innan idag. Tydligen fick hela Svedala det. Det gällde bara någon snabb sekund men det var ändå jobbigt haha allt blev svart och man bara "jahaa vad gör man nu", fick starta om lite saker men annars var det inga större problem. Tur det!

Nu ska jag tända ljuset i min lilla lykta och krypa ner i sängen som är nybäddad faktiskt med ett rött påslakanset nu till julen och allt haha!

Presentkalendern idag var en stor hårklämma =).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0