dan' före dopparedan'

   


såhär såg det ut igår när vi klädde granen och la upp alla paketen.
Camme hade väldigt roligt när hon höll på (bild uppe t v).


Idag har det varit en rätt så lugn dag. Började med frulle med pappsen och Camme eftersom mamma jobbade idag. Efter frukosten gick vi ut på en promenad som blev ett litet äventyr. Pappa ville att vi skulle gå genom "djungelstigen" som vi så fint kallar den och så måste man först gå igenom Rydebäck(golfbanan) men där var ju inte skottat utan en väldans massa snö så fick studsa och hoppa och hålla på innan vi var förbi. Jobbigt med roligt. Fick dock skoskav av mina curling boots :( så vi fick ta en lite kortare runda. Ni ska se mitt skoskav nu! Stort som f a n och ont gör det men sånt får man ta. Ska inte ut imorgon på några längre rundor så blir inga problem.

Håller tummarna på att jag får ett Thomas Sabo armband imorgon som jag har önskat mig! Älskar verkligen hans berlocker! de är så fina. Inte för att jag behöver fler berlock armband eller några armband överhuvudtaget för jag har ju typ 100-tals armband men älskar det verkligen! Camme fick ett av Robin som hon är jätteglad över! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0