Dagar som gått..

Nu har det ju gått några dagar så det är väl dags att uppdatera lite om vad jag har hållt på med.

I fredags åkte jag och Elle till danmark och gick på ströget, lunchade på Café Norden och gick på julmarknaden inne på Tivoli. Det var hur mysigt som helst men det blåste rätt mycket så det blev väldigt kallt i luften men vi var utrustade så vi klarade oss. Senare på dagen kom Padde hem till Elle och vi hade en liten julkväll. Åt lite mat, åt glass, tittade på film och bytade julklappar. Fick ett fin fint nattlinne att Elle samt supersöta små stickade sockar och sen fick jag en fin ljuslykta med en aprikosdoftolja till! =) Tack snälla båda två! Av mig och Elle fick Padde en fin grå tröja med vita ränder och Elle fick också en ljuslykta av padde fast en annan sorts och sen fick hon en väggklocka som hon hade valt ut och en halmgris av mig =).

Igår var det Eslöv som gällde, först spelade vi match i Norrevångshallen och sen åkte vi hem tillbaka till Anna och dem. Senare åt vi fondue och sen åkte jag och Anna och hyrde en film och köpte en massa godis! Sen ockuperade vi Johans rum eftersom han och hans flickvän Sara var ute och lekte i snön med pulka och grejer.

Idag har det varit en slappedag. Har slappat hemma hos Jacobssons(Anna och familjen) och sen körde vi hem. Efter vi släppt av pappa här hemma så körde jag och mammi till Entré och handlade lite fler julklappar sen körde vi vidare till Citygross och handlade lite till middagen. Blev lite plockemat med räkor och grejer. Ikväll blir det tv för hela slanten. först Gossip girl sen blir det Anna Ankas jul och sen blir det Coyote Ugly och ännu mer godis! =) Ha en fortsatt trevlig kväll allihopa! PUSS



mysigt på tivolit och som ni ser var man varmt utrustad!



Lilla snögubben som jag och kusinen Sara byggde idag
hemma hos Jacobssons. Han gick en ostbåge som näsa haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0