Bulletproof

Håller på att bli helt besatt av de dumma spelen på facebook. Måste sluta!

Träningen gick rätt bra idag fast den var lite tråkig men väldigt givande. Vi var grymma på passningarna som vi inte brukar vara direkt. Jag vann på jorden runt (en tävling med skott på målet etc.) vilket var roligt, så duktig är jag! Hade hunnit runt från ena kanten till andra kanten innan de andra hade kommit ur från första kanten haha!

Nu ska jag gå och borsta tänderna och sen ska jag gå och lägga mig. Imorgon ska jag till Entré med mammi när hon kommer hem från jobbet och köpa lite julklappar. Hoppas jag hittar allt jag behöver! Vi hörs imorgon! Sov gott alla! PUSS


Presentkalendern idag den 14 december var två par svarta tights! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0