3e december

 
Jag har precis packat in några julklappar och lekt lite med lacken och mina sigiller =). Jag har en där det står "god jul" på och en med ett hjärta och en med en ängel. Tyckte att de blev rätt bra faktiskt, den bästa blev väl den jag har på bilden haha =). oh vad jag tycker om julen.... Förutom att packa in julklappar så har jag slappat och tittat på tv. Sjunde himlen bland annat och äntligen har Lucy träffat Kevin!(George Stults) Haha han är så fruktansvärt snygg och har bara väntat till detta avsnittet när de träffats! Haha vissa dagar har man ju inte allt för mycket att göra så varför inte underhålla sig lite med bra tv då haha!

Nu ska jag städa lite på rummet och titta på en film sen får vi se vad som händer, knattarna lite senare idag! Om det nu blir av. Vi får se..... PUSS

 Presentkalendern 3e december: Aloe vera handkräm =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0