You think you know but you don't.....

Oh vad jag tycker om söndagar! Slappedagen till 100%. Jag hade helt glömt bort att skriva om danmark så kör det och lite vad som mer har hänt i veckan, kortfattat....

Danmark var väldigt trevligt, bodde på Palace hotell (Scandic) i köpenhamn precis på rådhustorget (?) väääldigt fint inne på rummen ska ni veta! Sjukt mysigt och fin utsikt från balkongerna... Åt massor med onyttiga saker, har lagt in en bild längst ner i inlägget på brunchen vi åt på café norden helt sjukt var mycket mat men riktigt gott! =) Men i alla fall som jag sa vi åt massor och vi shoppade en del, köpte t.ex en ny väska, en liten förvaringsask från ordning&reda och sen en ny plattång i mini format som man tar med på resor och sånt, otroligt söt haha!
Det var en väldigt skön liten minisemester med syrran och hade hur kul som helst =)

I fredags lämnade jag henne på stationen som nu är fullkomligt kaotisk! Fattar inte var tågen går och var dem inte går, det bankas och spikas överallt och folk springer över en! aaaaah fattar inte varför man ska behöva ändra om allt hela tiden! Varför inte bara låta saker vara som dem är när det inte är något problem med dem? Jobbigt i alla fall! På kvällen träffade vi(elle och jag) Jonte och grabbarna en stund innan dem drog vidare och vi hem.. Igår var det party för Vicki som fyllde 19 år.. hurra hurra! Efter det åkte vi vidare till en fest i Riseberga och fortsatte att partaja där, hur kul som helst! Idag blir det slappedag med filmer och chips! mums! Har redan kollat på "made of honor" som var rätt rolig men som alla andra kärleksfilmer, rätt förutsägbara faktiskt men det är så vi vill ha dem så jag skulle inte sluta kolla på dem fast att jag redan vet hur de slutar! haha!

En annan sak som jag stör mig på just nu förutom alla ombyggnader är alla harkrankar! Alltså det kryllar av dem runt om vårt hus och eftersom pappa hela tiden vill ha det öppet i "för att få in frisk luft" så flyger ju jäklarna in! Visst dem gör inget men dem är ju sjukt jobbiga och äckliga att ha omkring sig! Gissa om jag har någon på rummet just nu! Indeed!! Undra vad dem har för nytta i ekosystemet egentligen.. någon som vet? Tror inte att de har någon alls!

Snart är det dags för Privileged, Wiiie, och senare ikväll blir det nog in-laws eller någon gammal dvd man har här hemma.. får se! Ska också smaka de nya chipsen sourcream and dill ikväll.. undra om det blir någon hit haha! håll tummarna! Vi hörs och syns! Kiss Kiss....


den galna brunchen med bröd, laxröra, krov, skinka, ostar,
 marmelad, pannkaka med sirap, frukt, chokladkaka
 och en sjukt god Smoothie! Tog även deras Iste som också var himmelsk!
You like? Café Norden! =)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ser grymt gott ut! Café Norden var i köpenhamn ligget det?

2009-09-02 @ 17:48:23
Postat av: ~ Marre

Ja det var väldigt gott men mäktigt! Hmm om du fortsätter ner till George Jensen affären på ströget vid Ilum så kommer det typ på hörnan av huset bredvid Ilum vid torget.. Går nog inte att missa =)

2009-09-02 @ 18:06:37
Postat av: Amanda

Jag har också varit där, de har väldigt god mat så ett väldigt bra café att gå till om man ska luncha eller äta i danmark

2009-09-15 @ 11:29:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0