I AM....SASHA FIERCE

Dagarna bara flyger iväg verkar det som...Det är väl för att man inte har något vettigt att göra under dagarna antar jag...
men anyway har gjort lite skojsiga saker de senaste dagarna...

Var på bio igår med Camme (syrran) och såg "Sommaren med Göran". Den var rätt rolig faktiskt haha, helt klart värd att se. Idag har jag, mamma och Camme varit istan och kollat lite på bland annat entré... Fått tre nya cdskivor, Beyonces, kings of leons och Milows wiie ska lyssna på alla snart =). Sen har jag fått boken Ps. I love you fast på svenska och har läst några kapitlen i den nu, helt okej... Har också fått ett par jätte söta converse.. vita och silvriga med massa små hästar, fjärilar m.m. i härliga färger.. tyvärr var dem lite förstora fast att jag hade testat dem i affären men det får gå ändå..

Ikväll blir det träning i nya hallen på baltiskan och imorgon blir det DK med Camme wiie... Uppdaterar när jag kommer hem igen på onsdagen! Ha de fint så länge!

Peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0