God damn you're beautiful....

Heej hopp! Har äntligen kommit hem efter ungefär en vecka i Tyskland med päronen... Har åkt runt och kollat och shoppat i olika städer i Tyskland vilket har varit trevligt men är glad för att vara hemma! Borta bra men hemma bäst som man säger! Har shoppat många fina saker och mycket gott att äta och dricka hihihi (a). Idag blir det att packa upp allt och ställa allt där det ska vara och slänga kläderna i tvätten... tråkigt, suck!
Ikväll kanske jag ska träffa Elina, om hon nu inte har andra planer vill säga haha får ringa henne så fort hon slutar jobba så får vi se :) Kanske se Casanova wiie!

Var inne och läste på Måsens blogg för en stund sen och såg en youtubelänk på en kille som sjunger en väldigt bra låt så tänkte att jag också skulle länka så att alla kan lyssna på denna underbara låt! =)
ChesterC - God damn you're beautiful
 (öppnar i ett annat fönster)

Nu ska jag ut i trädgården en stund sen ska jag kolla på Bring it on som går på teven sen får vi se! Ska lägga in bilder på datorn så kanske kan lägga in några här imorgon eller så =) Håll tummarna haha!
Glöm inte att kolla in länken, it's good! Take care! / Marre


Kommentarer
Postat av: Måsen

Jaså du såg den :) Kul att höra :) Visst är han gryyyym :D Hittade honom av en slump inne på youtube faktiskt :)

2009-08-11 @ 18:00:57
URL: http://dirtylittledetails.blogg.se/
Postat av: ~ Marre

Haha ja jag snokade lite inne på bloggen (a) Otroligt bra ju ! :D

2009-08-17 @ 15:50:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0