Det blir aldrig så verkligt som i våra fantasier....

Så var det fredag igen och sista dagen på Malmö Festivalen. Dock blir det inga fyrverkerier ikväll utan det har blivit ersatt av en ljusshow istället, woooho! hmm..... Kan det blir sämre? Eller ja vi får se hur det blir nästa år, än har det inte nått bottnen.... Ska in ikväll i alla fall, ska förhoppningsvis se Johm ME spela på amiralen med Elle. Jag kommer dock inte riktigt ihåg när det börjar kanske sju hmm?.... Hoppas att jag inte missar det i alla fall haha...

Imorgon kommer Camme, yeeey!! På söndag ska vi på bio och se "Sommar med Göran", haha den verkar så sjukt rolig så ska bli kul att se den. På tisdag-onsdag ska vi över till Danmark och bo på ett hotell över natten och sen shoppa och ha trevligt på dagarna, ska bli väldigt skoj =)

Älskar btw rubriken jag har idag, tycker att det är riktigt bra mening och betyder massor för mig så den fick passa idag! =)

Ska hålla mig kort idag ska bara länka till två riktigt bra låtar ena är John MEs låt "Love is my drug" och den andra är Imogen Heap med "the walk" (båda öppnar i andra fönstren så oroa er inte haha). Två väldigt olika låtar men båda mycket bra, enligt mig då haha. Lyssna! =)  

John ME - Love is my drug

Imogen Heap - The walk

Enjoy / Marre =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0