Behind every great love is a great story...

Är så sjuuukt sugen på att se dagboken just nu! Ska låna den av Elle och glo sönder den hade jag tänkt haha :D
Jag borde starta en filmblogg faktiskt, har sett de flesta filmerna och några till så varför inte. Tror dock inte att jag hade uppdaterat den så ofta så antagligen inte så lönt, ser gärna om filmer som jag tycker om och kan ju inte skriva om en film flera gånger då är det ingen poäng med bloggen haha!
Killen jag länkade i förra inlägget heter inte Chester C utan Chester See tydligen haha My bad! Så googla nu honom eller youtuba om man kan säga så hahah!

Har förresten lurat på mamma facebook nu, överroligt! Har fått fixat hennes profil, lagt in bild och allt haha! Hon är där inne mer än båda mig och min syster. Har fixat sån farmville till henne och hon är helt galen på det... Frågar om allt också men sånt får man ta som lurar på henne nya grejer! :D

Malmö festivalen har börjat och det har varit ett bra drag på det! Var inne på rix fm och kollade i lördags vilket var riktigt trevligt förutom bråket bakom oss men det gick bra ändå... Mika hade ett jäkla drag och var sjukt bra live ju haha! Såg också Veronica Maggio på kvällen som också var sjuuukt bra! Har nog fått i Elle det också haha ska skicka hela cdn till henne vid ett tillfälle :D Har ni inte sett henne live så gör det! She's gooood! :D Ska in till festivalen några ggr till innan det är slut så vem vet vi kanske träffas på :) Är dock besviken på hur dem har ändrat allt med platserna och så.. Jag menar vem är dum nog och tar väck Dansbanan och slänger in det på amiralen? wtf liksom! Synd att mölleplatsen också är borta, inte för att jag brukade vara där men vet att många hängde där så det är synd...

anyway... Hittade ett bra citat i en av twilightböckerna, vet inte om det var i trean eller fyran men det var bra i alla fall...

" och ändå, sanningen att säga,
har förnuft och kärlek nu för tiden
icke stort umgänge med varandra."
William Shakespear - "en midsommarnattsdröm", akt 3, scen 1.


Nu ska jag pysa tydligen har vår ena bil gått isönder och mamma står på jobb och väntar på en taxi, kuuuul blir kanske skroten för lilla bettan.. Hon har varit med på många tripper över alperna till italien och så synd att skrota henne.... Men det är ju en bil den klarar sig inte allt för länge...
Peace! =)

Kommentarer
Postat av: Ssaannddrraa

Dagboken är en så bra film! Har sett den typ 20 gånger nu hehe. Twilightböckerna är också så bra! Hoppas allt ordnar sig med er bil :)

2009-08-18 @ 10:38:00
Postat av: ~ Marre

Naw tack så mycket =) Håller helt med dig haha!..

2009-08-20 @ 11:34:27
Postat av: Anonym

twilight e överskattat!

2009-08-21 @ 13:45:43
Postat av: ~ Marre

Överskattat tycker jag väl inte att det är men som du vill.. Alla har olika smaker och Twilight är tydligen inte din :)

2009-08-21 @ 14:12:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0