When it was good, We were sitting on the top of the world..

Isch vad jag älskar skollov! Det är nog det bästa någon i skolledningarna har kommit på, eller vem det nu är som kommer på det? Politikerna? hmm.... Anyway... I love it! bara synd att dem tar slut så snabbt men vi ska vara glada att vi har några över huvudtaget :)

Idag vaknade jag vid tio kanske och käkade frukost med mamma sen stack vi in till Polisen och hämtade mitt nya pass och fixade nytt till Mamma. Kan ju vara bra att ha ett pass nu när man ska ut på semester med Elle haha! Efter det stack vi till Coop för att handla lite påsksaker och så innan mamma sticker till Kalmar. Jag fick ett påskris som jag nu har pyntat så fint så fint med massa små ägg :) Efter det stack vi till Konsum haha för att handla godis till påskäggen (fått sån godispåse som man fick fylla där). Sen stack vi inom  konditoriet och köpte vi några kakor som vi fikade på när vi kom hem... Efter det kollade vi på en film som vi spelade in från helgen Something new heter den, rätt så bra faktiskt...
Sen åt vi middag, fisk blöööö men det gick ner ändå. Sen spelade jag och mamma hennes älskade Buzz som hon är så förtjust i men ännu en gång så vann jag :) hihihi....
Nu sitter jag, Elina och Padde och väntar på att Joel ska komma så att vi kan börja med projektarbetet för vi är faktiskt (dra på trissor) hela gruppen idag! :D Nu ska jag pysa för Joel kommer nog vilken minut som helst :)
Have a nice day! :)


Jag var ju bara tvungen att ta ett foto på mitt fina påskris :) hihi! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0