What if that was you?

gääääsp vill jag bara börja med.. suck vad jag är trött just nu! Men solen skiner, det är varmt, Thomas Ledins låtar spelas högt ut högtalarna, allt är bra! :D Heja heja!

Igår började kvällen väldigt lugnt, var hemma kollade på tv med mammsen och pappsen och hade det bra. Sen började Sofie smsa och det blev att jag blev körd till Limhamn av min kära mor och hem till Emma och Martin för fest... Jag kom dit och de flesta var redan as kalas så jag korkade upp och körde då med dem, ingen snack om saken :) Vid ett tog vi en taxi in till stan för att gå på Slagt..Det var sådär inte så mycket folk men vi dansade på för fullt ändå. Hängde mest på blattegolvet (eller RnB-golvet om ni föredrar) men där var rätt mycket slisk så vi dansade över till schlagergolvet efter ett tag där dem drog igång med en massa klassiker som vi dansade och sjöng högt till haha! lovely!
Senare in på natten, Ihopp om att hinna med sista bussen började vi gå mot gustav men det gjorde vi icke så jag och Fiffi slant över till Max istället och satte oss där och väntade på första bussen.. Mycket skumt folk där men vi snackade med några trevliga eller ja en var trevlig i alla fall! haha... När klockan närmade sig sex drog vi oss mot gustav för att vänta in bussen... När den väl kom var det tack och adjö och så sjönk man ner i ett av sätena och rullade mot Oxie :)
Jag önskar att jag kunnat sova längre men icke, mamma kommer in och väcker mig vid kvar över nio kanske för vi skulle sitta funktionär på en match nere i hallen... Vid tio pallrade jag mig upp och drog på mig kläderna och så körde vi ner till hallen... Nu har jag kommit hem därifrån och är trött som en gnu men jag orkar inte sova hur dumt det än låter...
Sitter här med mina jordgubbar och har det skönt, ska nog ut i solen tror jag.. Man får ju passa på när den skiner :) "Sommaren är kort....."

Btw vill bara länka till en låt från Youtube här nere. Låten är med Darin som har ett sammarbete med företaget Friends där dem har skrivit en låt om allvaret med mobbning. Tycker det är väldigt bra gjort och låten är riktigt bra! Otroligt bra text som man borde lyssna på! Så pausa min iPod som antagligen spelar någon av mina favoritlåtar för tillfället och lyssna in denna låten! :)



Det var allt för mig för denna gången, vi hörs igen :)
"sommaren är kort, det mesta regnar bort............" *vissel*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0