...Tell me what makes her so much better than me?...

                    I'm not jealous, no I'm not,
                    I just want everything she's got!
                   You look at her so amazed,
                    I remember way back when you use to look at me that way.. 
                   Tell me what makes her so much better than me?
                    What makes her just everything that I can never be?
                    What makes her your every dream and fantasy?
                    Because I can remember when it was me.... 
                    (Paula DeAnda - when it was me)

Hittat en ny top hundra låt hiih :) tycker den är väldigt bra vet dock inte var på listan hon hamnar.....

Tagit väldigt lång tid för mig för att logga in här igen, illa av mig men jag är lite slö av mig när det gäller sånt här! Men nu skriver jag i alla fall....
Dagen har varit helt okej istort sett :) förutom den väldigt tidiga starten på dagen som man inte är van vid, 06:00 gäääsp!
Började skolan åtta idag för att skriva nationella i Svenska B i ungefär fem timmar men satt bara två och en halv typ :) Det gick bra men får se vad läraren tycker om det när man får tillbaka det igen..... Efter det gick jag och Elina till polisen för att fixa mitt pass som går ut om några dagar och jag behöver ju ett nytt om jag ska på semester med henne om några veckor, wiiiehoo! :D Efter det gick vi till triangeln för att kolla lite på Sisters som fått in några nya klänningar till studenten. En var väldigt fin men liknade en bröllopsklänning lite för mycket så det fick bli ett nej! Ska till vårt kära grannland på tisdag med Elle och Chatti för att kolla där istället, ska bli så trevligt så! :)
Efter det stack jag hem och kollade på film och låg i soffan i några timmar och bara glodde! otroligt skönt var det!
Sen kom päronen hem och vi åt middag och nu sitter jag här för att snart köra till Elina och skriva på vårt projektarbete, SUUUUCK! Men ja det måste göras så va fan man får tag sig i kragen och gå! :)
April april btw, blev lurad av min älskade kusin Anna idag.. Ha ha ja hon fick sig ett gott skratt i alla fall och ja det är väll vad man ska göra den 1a april, luras..... Tur att det bara är en dag som man måste stå ut med allt sånt.. Men älskar henne ändå :) (L) mycket kärlek till Anna!

Förresten för er som undrar eller för er som inte gör det men läser ändå så är har äntligen min jeansjacka kommit, den är urtjusig(fint uttryck, jaaadå) men den är lite stor men va fan :) Kan man bli lite fetare och ändå kunna använda den, gött! Nu ska jag köra till Elina för att invänta grabbsen, eller ja i alla fall Padde men en är väll bättre är ingen :)
Håll tummarna för att det ska gå bra! :D vi hörs väll om ett tag igen!
Bye bye ! Pussar och kramar! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0