One way or another....

What a day....Vaknade av mobilen klockan åtta imorse, gäsp för att göra sig klar inför Danmark. Mamma satt uppe i köket och åt frukost med mig innan hon skulle åka till Kalmar för att träffa syrran och strax efter nio hämtade familjen Losell mig för att vi skulle åka och handla studentklänning i Danmark. Först fick vi dock köra till pappa Görans jobb (herr Losell :P) och hämta en Brobiss(?) som dem fick låna i sista ögonblicket. Efter det bar det av till København. Vi startade på Fisketorvet där jag btw hittade min klänning. Vi gick väll in i alla möjliga affärer innan vi stack vidare in till strøget där vi fick ungefär heeeela. puuh! det var lite krävande att springa ut och in ur ALLA affärerna som hade kläder. Jisses.. .men vilken prestige egentligen haha det blev en jäkla promenad :)
Sen stack vi inom Illum som också hade sjukt många olika affärer som vi gick i och där Elina hittade sin klänning efter många om och men :) Efter det stack vi tillbaka till Fisketorvet och jag köpte min klänning och efter det körde vi hemåt igen. Det var en väldigt trevlig dag i Danmark och jag hade hur kul som helst..
Skönt att äntligen ha hittat någon klänning även om min bara är reserv än sålänge fall i fall jag hittar någon i Tyskland eller i Spanien (om det nu blir det på semestern med Elle haha). Man vet ju aldrig men den är fin, enkel och himla söt så den fungerar om jag inte hittar någon annar. Ingen kris :)

Vid sex idag kom Anna (kusin vitamin) som ska vara här i veckan, trevligt trevligt. Vi kollade på teve en stund och sen cyklade vi ner till gatuköket och köpte vars en kebabtallrik till middag. Inte så jättegott men jag är egentligen inte så förtjust i det men tog det ändå haha men ja det gick =) Efter det och fram till nu har vi sjungit Abba låtar på singstar och spelat Guitarhero. Väldigt roligt med tanke på att Anna inte var såå duktig på det så det var roligare att lyssna på henne svära än att spela själv haha! :P
Nu är jag riktigt trött efter den tidiga starten på dagen så nu ska jag gå och lägga mig faktiskt :)
Ha det hiiiimla bra och vi hörs igen imorgon antagligen :) Good night. Sleep tight, don't let the bedbugs bite :)


Fontänerna på Fisketorvet (ovan) och på Illum (nedan)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0