Nu får det fan vara bra!

aaah jag blir så arg ibland alltså! men jaja jag kommer till det längre ner istället....
Måste göra en uppdatering först eftersom jag inte har skrivit sen i påskas. I helgen var jag i Lübeck i Tyskland med mamma, pappa och syrran. Vi åkte dit för att umgås bara familjen, shoppa, äta, ha kul på hotellet etc. Det blev en väldigt mysig helg! Mycket kollande i affärerna men shoppade dock inte så värst mycket men lite blev det i alla fall :) Lägger in en bild i slutet av inlägget..

Förutom helgen så har dagarna varit samma som alltid, skolan och handbollen tar upp mestadels av tiden och sen har det blivit lite tv-tittande och annat vanligt...

Studenten närmar sig och eftersom vi är så sega som vi är så har vi inte ens skickat ut inbjudningarna än, men ja dem kommer snart i alla fall! =) Vi har bestämt maten i alla fall, så det är ju något och jag har inte bara hittat en klänning utan två haha! Hittade först en jättefin men inte 100% student (tjejer förstår vad jag menar haha) men nu har jag hittat en ny med Elina på Zara som satt fint och var helt vit (förra var gräddvit) och denna är mer student så får bli denna, ska använda den andra i sommar istället! Nu gäller det bara att hitta skor och en kofta som passar till, kan ju inte gå runt och frysa i bara klänning om det blir kallt! Håller dock tummarna för strålande sol hela dagen! längtar som bara den till att dagen ska komma nu! :)

ja över nu till vad jag är så arg över. Folket i oxie! jäääää*la idioter kan jag bara säga! Ska ju dock inte dra alla över samma strå men det finns ju några nävar med folk här och där i oxie som inte borde få finnas ska jag t.o.m. dra till med!
 Jag blir så arg över hur folk kan agera här ute. Inte för att jag säger att de inte gör de på andra platser men omg! Så mycket skit som har hänt här ute under de senaste åren och det blir bara värre. Folk som blir utsatta bara för att de gör sina jobb och folk som inte gör något alls och ändå blir utsatta! Vad är det för fel? Vad hände med att oxie var en så söt och liten "håla" som var så lugn och skön att bo i? jo jag har många ursäkter till vad som hände men antagligen ingen som är lämplig att berätta här! Kan ju säga att att vårat centrum inte är vad det brukade vara eller vad det egentligen ska vara! En annan sak som jag reagerar över är hur unga alla som håller på med brott är! Passar dem på för att dem inte är brottsmyndiga än eller vad? Vad hände med att man gick ut en solig dag och sparkade boll, eller cyklade en tur med sin vän? Nu träffar man "gänget" och tänder en cigg och går iväg och tar isönder något eller rånar någon istället! Världen går bara utför och alla snackar om klimathotet, vi behöver inte oroa oss om det allt förlänge för det kommer att ha gått utför innan det börjar bli allvarligt med tanke på vad vissa folk håller på med nu! SLUTA FÖRSTÖR FÖR ANDRA! Gå och dränk er eller något om ni nu har så tråkigt och måste göra något!

Ja nu har jag avreagerat mig så nu är det väl över för mig hahah! Ska sticka upp och äta middag nu! vi hörs igen snart, jag ska skärpa mig! :) Take care...


Lübeck - Jag och Camme, väntar på mamma som provar kläder :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0