en rubrik utan mening....

Jaa på grund av bristande fantasi så kom jag inte på någon bra rubik att ha så fick bli den hahaha... Tadaaaah!

Nu har jag mycket att skriva om under de senaste dagarna eller nej inte direkt men jag tar det i kort form..
I torsdags stack jag, elle och Anna till Ribban för att träffa andra Smilare och grilla och ha lite roligt... Tyvärr var det bara vi (jag och elle) och Vicki som kom från trean men va fan det får gå, inte så många som visste om det eller ville komma antar jag. Men Kul hade vi i alla fall! :D Jag och Elle badade fötterna i havet och tog med hjälp av Anna massa hoppbilder haha (finns på bilddagboken: mariejohnsson). Det gick ju sådär men fick några roliga... Sen var Vicki så himla söt och körde oss hem innan han skulle hämta sin mor och syster inne på södervärn igen, väldigt snällt av honom! och ja Vicki är en kille --> Victor, dock bara jag som kallar honom Vicki hihih... men men.. Efter jag och Anna varit hemma en stund så kom hennes föräldrar för att hämta oss och vi åkte till Eslöv. Väl där hemma tog vi det väldigt lugnt och kollade på tv och lite så :)

I fredags lurade jag ut min andra kusin Sara (Annas lillasyster) på en promenad eller ja jag gick och hon rullade men det gick bra faktiskt. Hon brukar inte vilja röra sig allt för mycket förutom när hon spelar handboll men hon följde glatt med och föreslog vägar vi kunde ta :) väldigt trevligt... resten av dagen gick långsamt jag och deras föräldar satt ute vid poolen ett tag och njöt av solen sen lekte med jag igen med Sara och Filur (hennes kanin) sen tramsade vi i hängmattan... Sen på kvällen blev det Pizza och filmer. Kusinen Johan (storebrorn) hade folk hemma på kvällen och det var ett jäkla hallå men lyckades somna efter ett tag.

I lördags (påskafton) kom föräldrarna vid tolv kanske? men anyway innan dess hann jag bara att vakna och gått ner till teven (som var mitt centrum över helgen) och kollat på ännu en film med Sara. Sen kom Anna och Johan hem från jobbet (golfklubben) och sen började vi fira påsk. Mamma och Nenna (moster) gömde påskägg ute i trädgården som vi var tvunga att leta efter (vi håller på traditionerna haha). Jag var sämst och fick ta hjälp av Anna för att hitta min men ändå haha det var roligt! Sen tittade vi på ännu en film (länge leve tv1000s filmkanaler). Sen var det dags för påskmiddagen! Hur gott som helst men lite enformig för oss som inte gillar fisken. Köttbullar, prinskorvar och ägg hihih! :)
Kvällen spenderade jag som chaufför för Johan och hans flickvän också vid namn Sara och tittade på filmer medans päronen spelade kort.

Under söndagen hände det lite mer saker. Jag körde kusinen till jobbet på morgonen sen kom jag hem och Sara var uppe så jag drog med henne till Ica och köpte bullar till frukosten. Sen körde vi och lämnade Johans flickvän hemma hos henne och sen lämnade vi Johan på jobbet. Efter det stack vi till Center Syd och gluttade runt i affärerna där. Fick två linnen och en topp och ett par tajts från Gina Triqot och ett väldigt fint halsband. Sen var vi inne på Deschelman(??) och tittade på skor där och jag fick ett par jättesöta Pocahontasinspirerande skor(enligt mig) hihi. Sen när vi kom hem var det som vanligt film och mat :)
Idag bestod det också filmer, har väll sätt ungefär 20 filmer under denna helg haha! och har väll sett Step up 2 ungefär fyra ggr tror jag hahah! men bra är det i alla fall (tur är väll det). Sen efter vår Thai middag körde jag hem oss för att sen sticka hem till Patrik och jobba med projektarbetet. Men inte heller idag var vi hel grupp! det var väll själve fan! men Det kommer vi att ta hand om imorgon så inga problem :)
Nu ska jag läsa lite i skvallerbladskan "Hänt extra" och sen ska jag somna, sovit lite för dåligt uppe i Eslöv så är väldigt trött nu :) Hoppas ni andra har haft en trevlig påskhelg och nu väntar skolan igen (jobb för vissa ofcourse). ca 50 dagar kvar till studenten kanske wiiihoo! :D paaaarty!
Take care!


en av våra "underbara" hoppbilder i snygga poser haha!

mina urgulliga skor :) (enligt mig då haha)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0