Think again...

Vi gör så många olika val varje dag som vi kanske inte tänker på, det kan vara saker vi gör, ord vi säger eller kanske bara en rörelse. Alla dessa olika saker påverkar oss själv och de runt omkring oss, att en så liten sak kan göra så mycket är inget man tänker på för stunden men kan påverka oss efteråt. Men, vem tänker på alla de små sakerna man gör? Ska man behöver vänta upp hela tiden innan man gör något? Orka! Lev istället! ta det som det kommer =)

Denna Tisdagen har varit rätt lugn, började skolan ett och hade två (en och en halv) slappa lektioner där man fick jobba själv så en rätt så trevlig skoldag. Skolkatalogen kom också idag så den fick man ju införskaffa sig.. Lite dåligt att katalogen kommer innan sina egna foton kommer, för det har dem inte gjort! Men ja jag är nöjd med klassfotot, vi blev så söta så! En sak som är lite sjukt är hur många nya skolor som har tillkommit de senaste åren, har inte den blekaste aning om vad det är för skolor, vad man kan läsa där, varför dem bildats, what so ever! Infokomp. har också tydligen bytt namn till Klara! nya gymnasie, som om de skulle få skolan att bli bättre =/ Man kan inte lära gamla hundar att sitta....
Aaaaanyway.....
Efter skolan hämtade mor min hemma och så stack vi och köpte några julklappar, wiie :) snart är det jul!
Jag har ändå varit väldigt duktig iår, redan köpt några julklappar, dock inte alla men är på god väg...
Årets julklapp är tydligen en upplevelse, rätt gulligt faktist! Det gäller dock att man verkligen känner personen som man ska ge presenten till så man inte ger ett bungyjump till en höjdrädd eller liknande, det kan ju bli lite pinsamt =P
Så ni där ute som funderar på att ge bort en upplevelsepressent, se till att ni verkligen vet vad den andra vill ha/skulle uppskatta. Det är en lite personligare present och väldigt gulligt enligt mig...

Förresten, finns det någon som kan någon hemsida med julrim? eller om det finns någon som bara är en baddare på att rimma så hade det varit jättebra! Iår ska jag ge allt och skriva rim på julklapparna, tänkte why not? =)
har dock redan kollat på rimstugan.se, så den kan jag redan :)
Väldigt ambitiöst jag vet men det är en kul grej...

Nu ska jag sätta på mig min pyjamas och krypa ner i sängen och kolla klart på 2 & ½ män, hur kul som helst fast att det är repris :)
Vi syns och hörs!
You know you love me - xoxo =)

Klassens sista fotografering och vi drog till med julspex! :)
Sm3il - klassens sista fotografering och vi drog till med Jultema!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0