We'll walk in fields of gold..

Usch vilken vecka det har varit....
Har bara tränat en gång så är lite svettig över det, men match imorgon så hinner ej sticka ner till gymmet. Det får gå!
I onsdags och torsdags "jobbade" jag på mässhallarna, där var en julshow med julmat och Arrival som sjunger ABBA-låtar. Jag  var där med några från laget och vi stod i garderoben. Hade riktigt roligt med mina flickor även om det blev mycket jobb då och då! :D Träffade en gammal kompis också som jag inte sett på X antal år, riktigt skoj!
Idag blir det dock nya tag, ska försöka att inte verka så trött som jag faktist är och lägga på ett leende på läpparna!
"gänget" ska komma hit ikväll för yes hur sorligt det än är så måste vi plugga på en lördag! Dumma projektarbete!!!
Längtar till den 2 Juni för då tar man studenten! wohoo! kommer kännas så sjukt skönt. I alla fall ett tag sen måste man väll börja söka in på högskolan och börja plugga igen, suck!
Det måste ha varit lättare förr i tiden, i alla fall för killarna på landet. När dem blev tillräckligt gamla så tog dem över gården från sina föräldrar sen var det klart, så var deras liv! bestämt innan dem ens lärt sig prata, ingen skola, inget klydd!
Men å andra sidan hur kul är det egentligen, nu kan vi i alla fall välja att göra nästan vad vi vill med våra liv! De flesta i alla fall.

Jaja över till annat. Imorgon är det match som gäller, en väldigt viktig match mot tvåan i serien! Taggad till tusen! ooo vad vi måste spela bra men vi ska kunna vinna över dem, vi vann förra säsongen så vi borde kunna göra det igen! Får hålla tummarna!
Nu ska jag städa lite i rummet för som vanligt så ligger det kläder lite här och där och massa annat skit på golvet! :) mycket nöje! Hoppas alla andra får en lika trevlig lördag som jag =/ =P

You know you love me! - xoxo
    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0