On the 8th day to christmas, my baby gave to me....

Ja då är det endast åtta dagar kvar tills det är julafton, vid det här laget har väll alla föräldrar panik med allt handlande de måste göra såhär innan julhelgen. Känns skönt att veta att jag inte behöver fixa det haha, behöver bara fixa några julklappar till sen är jag klar, gött! :)

Btw, måste tillägga ett skratt i detta inlägget, HAHAHA! Idag var halva klassen sjukskriven så vi var inte så många idag, orsak? hmm don't know, kanske för vi skulle lämna in ett arbete idag? illa klassen! haha men det är ju det hära 24 timmars viruset som kommer vid viktigare dagar som prov och inlämningsdagar! ni vet ju hur det är!

Fick förresten Vg på min samhällsinlämning om ni vill veta, vilket jag tycker är en väldigt bra prestation. Vår lärare är en riktigt bra lärare men rätt sträng med betygen. Men det ska han vara, inte mer än rätt men som sagt jag tyckte det var en väldigt bra prestation av mig för jag tycker inte samhällskunskap alls :p haha! Arbetet var att vi fick olika "case" i klassen, runt 4-5 stycken där det var olika konflikter eller liknande i olika länder och t.ex ett land skulle dela sig i två delar och starta egen stat. Vår uppgift var att beskriva hur vi tror att landet skulle kunna styras bäst utan att det blev en diktatur för då blev det Ig haha! Jag skrev om Norra Italien och tyckte det lät rätt så vettigt så skulle nu landet behöva skapa nytt så kan dem ju komma till mig ;) haha!

För övrigt så är jag grymt besviken på mig för att jag missade jordbävningen som inträffade imorse! Ja jag vet, hur f a n kan man ha missat det men jag kan säga er att jag var faktist inte ensam om det i klassen, Jessica missade faktist också den! haha... Jag antar att jag sov väldigt djupt, blev rätt sent igår så klandrar mig inte för att jag sov! Bara synd att man missade händelsen för sådant inträffar ju inte direkt så ofta i Sverige eftersom Sverige ligger i mitten av en jordplatta och det är väldigt udda att det sker en jordbävning i mitten på plattorna men what ever :p Får åka till Karlifornien eller något, kanske inträffar en när man är där, rätt vanligt där ju! =)

Nu ska jag byta om till idrottskläder och snart ska jag köra ner till sporthallen och träna knattarna och ha skoj med dem små liven.. Sista veckan nu innan uppehållet så vi ska ha lite roligt på träningen....
Ha de så bra! =)

You know you love me - xoxo =)


en bild tagen från en match med knattarna för några år sen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0